Ганцавіцкі раённы выканаўчы камітэт

Ганцавіцкі раённы выканаўчы камітэт
burger
Галоўная // АДНО АКНО // Агульная інфармацыя аб службе «адно акно»

Агульная інфармацыя аб службе «адно акно»

Служба «адно акно» Ганцевiцкага райвыканкама

Адрас службы «адно акно»

225432, г. Ганцавiчы, вул. Кастрычнiцкая, 1 (першы паверх, кабiнет 114)

Рэжым працы службы «адно акно»

панядзелак, аўторак, серада, пятнiца

з 8.00 да 13.00, з 14.00 да 17.00,

чацвер з 11.00 да 16.00, з 17.00 да 20.00,

выхадны: субота, нядзеля

па папярэднім запісе ў суботу з 8.00 да 12.00
Службовая асоба, якая ажыццяўляе агульнае кіраўніцтва арганізацыі дзейнасці службы "адно акно"
КАРНIЕНКА Галiна Мiхайлаўна  кіраўнік спраў райвыканкама

тэл. (801646) 6 91 90

Службовыя асобы, якiя ажыццяўляюць прыём грамадзян i юрыдычных асоб у службе «адно акно»

КОТ Сабiна Барысаўна  – галоўны спецыялiст сектара по рабоце са зваротамi грамадзян i юрыдычных асоб райвыканкама

тэл. (801646) 6 87 58

 

КАНДРАЦЕНЯ Алеся Адамаўна – спецыялiст службы "адно акно"

тэл. (801646) 6 21 20

Электронны адрас: rikgnc@brest.by

Для зручнасцi грамадзян у службе «адно акно» працуе адзiны нумар: 142

Па дадзеным нумары грамадзяне могуць атрымаць:

папяррэдняе кансультаванне па ажыццяўленнi адмiнiстрацыйных працэдур у адпаведнасцi з Указам Прэзiдэнта Рэспублiкi Беларусь ад 26 красавiка 2010 г. № 200 «Аб адмiнiстрацыйных працэдурах, ажыццяўляемых джяржаўнымi органамi i iншымi арганiзацыямi па заявах грамадзян», пастановай Савета Мiнiстраў Рэспублiкi Беларусь ад 24 верасня 2021 г. № 548 «Аб адмiнiстрацыйных працэдурах, ажыццяўляемых у адносiнах суб`ектаў гаспадарання»;

кансультаванне аб рэжыме работы аддзелаў і ўпраўленняў райвыканкама, часе прыёму грамадзян, парадку запісу на прыём да службовых асоб і па іншых пытаннях, звязаных з ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур.

Асноўныя задачы службы «адно акно»

·     забеспячэнне рэалізацыі заяўнага прынцыпу "адно акно" пры звароце зацікаўленых асоб за ажыццяўленнем адміністрацыйных працэдур
·        стварэнне ўмоў для падачы ў адным месцы зацікаўленымі асобамі заяў аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур і выдачы адміністрацыйных рашэнняў па іх у адпаведнасці з пералікам, устаноўленым Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь
·        аказанне бясплатнай кансультатыўнай дапамогі па пытаннях падрыхтоўкі дакументаў, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур
      забеспячэнне своечасовай і якаснай падрыхтоўкі дакументаў неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур

 

·        выдача адміністрацыйных рашэнняў


ІНТЭРНЭТ РЭСУРСЫ

Карысныя спасылкі